onsdag 28 november 2007

Börjar så smått återvända till livet igen

Ja, egentligen gjorde jag det för flera dagar sedan, "återhämtade" mig från det negativa testet alltså. På något vis så infann sig en sorts lättnad, ja inte över resultatet, men det blev i alla fall ett slut på den anspänning, oro och förväntan som jag levt med under hela behandlingen. Det kändes faktiskt skönt när jag kände den lättnaden. Nu ser vi fram emot nya försök och även om det dröjer ett litet tag innan vi kan vara igång med ny behandling så finns det ju fortfarande en mikroskopisk chans att lyckas "på egen hand" medan vi väntar.

Det jag egentligen börjar komma tillbaka från är magsjuka! Fy fan säger jag bara! Har haft tur på sätt och vis för jag har sluppit ifrån kräkningar, men jag har varit konstant illamående och haft fruktansvärt ont i magen och...diarré (ursäkta detaljerna). Har varit sjuk sedan i söndags och idag onsdag börjar jag i alla fall känna mig piggare men har fortfarande ingen matlust och är smått illamående. Nu vill jag bara bli helt frisk och börja leva igen!

Inga kommentarer: