måndag 8 oktober 2007

Nu är jag trött på att vänta!

Hur lång tid ska det egentligen ta för min kropp att fatta galoppen?! Jag blir galen på att min kropp aldrig kan göra som man säger till den! Nu har jag hållit på och sprejat med en nässpray som ska göra att jag typ hamnar i klimakteriet (kul kul) i 18 dagar och min kropp visar inga som helst tecken på att den är nedreglerad! Ska på undersökning imorgon men jag vet redan nu i princip vad som kommer hända. De kommer bara konstatera att kroppen mycket riktigt inte är nedreglerad och så kommer de antingen säga att jag får avbryta hela behandlingen och börja om när min kropp behagar vara i fas igen, eller så chansar de kanske på att med ökat sprayintervall så kanske kroppen till slut börjar förstå vad som är på gång...Det finns säkert alla möjliga alternativ också, men samtliga alternativ innebär i alla fall att hela processen blir fördröjd! Har inte vi fått vänta nog länge redan liksom?! Jäkla andrahandssorteringskropp man har då! Grrr!!

Så, nu har jag avreagerat mig lite OCH jag har alla tänkbara hemska scenarion framställda så nu kanske jag inte blir så arg och besviken efter morgondagens läkarbesök?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna!
Jag brukar läsa din blogg med jämna mellanrum och nu kan jag inte låta bli att skriva ett par rader. Jag håller tummarna för dig/er. Hoppas att du har fel och att allt istället är precis som det ska.

Maria Blomberg

Lammfot sa...

Tack! Känns bra att andra kan hoppas åt oss lite ibland när ens eget hopp inte riktigt räcker till!