onsdag 11 juli 2007

Jag är bäst!

Äntligen! Det är inte ofta jag vinner tävlingar som har med någon typ av prestation att göra, men nu har det alltså hänt! :-) Jag har vunnit i minigolf (eller bangolf som de riktigt inbitna säger). Det var jag och fyra tjejer på jobbet som bestämde oss för att åka iväg till Skoghall och spela minigolf för att fira att vi snart börjar vår semester. Några cyklade, dvs jag och J (det tycker jag var lite halvhurtigt i alla fall, det blir ju i alla fall 1,5 mil fram och tillbaka) och några åkte bil. Halvvägs ut till Skoghall åt vi baguetter som vi köpt med oss, för man kan ju inte spela minigolf på tom mage. När vi sedan kom fram till minigolfen så var tyvärr betongbanan stängd på grund av tävling, så det fick bli filtbanan. Det tog sin lilla tid att gå runt de 18 hålen, men som sagt, jag vann! (kan inte sägas nog många gånger :-) och jag tycker det blev en hyfsat bra poäng jag fick också. Jag gick runt på 50 slag. J kom tvåa, bara två slag efter så det var rätt jämnt i toppen.

Jag har kort sagt haft en himla bra dag!

1 kommentar:

Mattias sa...

Bra jobbat gumman! Där visade du vem som är bäst! :)